Facebooki seadistamine

Selleks, et saaks Facebookis turundada ettevõtet peab jooksma info Facebookist kodulehele ja tagasi. Kui olete ettevõte, kes ei müü tooteid e-poes, soovitame läbi Facebooki pixli ära seadistada vähemalt need: e-maili saatmine, telefoni helistamine ja kontaktivormi saatmine. Neid seadistusi on võimalik teha läbi Facebook Business Manageri ja lihtsaim viis on kasutada otse pixlit. Kui on vajadus täpsema konversiooni mõõtmiseks, soovitame kasutada Facebooki standard conversion evente. 

Facebooki standard eventid ja õpetus

Kui teil on e-pood, siis peab Facebookile andma tagasi juba rohkem infot. Seda juba sellepärast, et Facebookis conversion modeli kasutamiseks on vaja vähemalt 50 konversiooni nädalas ühele adsetile. Kui see arv ei tule täis tellimustega, tuleb võtta samm tagasi ja osta näiteks neid, kes on täitnud enda andmed kassas. Lisaks annab täpne seadistamine selle, et näete müügitoru. Inimene lehele kuni tellimuseni välja. 

Facebooki seadistamine digiturunduses
E-poe info, mis peab jooksma Facebooki ja Google Analyticsisse
Küsin lisainfot

Facebookis reklaamimise meelespea!

facebook

Kas soovite abi Facebooki Business Manageri seadistamisel?

Facebook Business Manager kasutamine

Ülevalt pildilt leiate avalehe vaate, milline on Business Manager Facebookis. Kui siiani olete seadistanud reklaame mujal, siis meie range soovitus on tänasest see harjumus ümber muuta.